Amikor keresőoptimalizálásról hallunk vagy a SEO szóba kerül, akkor a Google iránymutatásait, elvárásait valahogy úgy képzeljük el, mint amikor a főnök kimegy az irodájából a cég udvarára és elmondja a fizikai állománynak, hogy miként álmodta meg odakinn a rendet. Mivel mindenkit nem rúghat ki, így csupán nyomatékosan közli a hátrányokat (az anyagi hátrasorolás lehetőségét), amennyiben az elvárásai nem teljesülnek. Megemlíti egyúttal azt is, hogy tökéletes megvalósítás esetén viszont a területszekciók reszortosait a legelőnyösebb helyzetbe hozza.
Mivel nálunk, weboldal üzemeltetőknél a Google a Nagyfőnök, aki az elvárásait maradéktanul teljesítő "udvari munkásait" előnyös találati helyezések ígéretével teszi motiválttá, mindenképp kedvében kell járnunk. Mit tehetünk viszont mi, kiszolgáltatott és a nagy igyekezet hevében égő takarítók, amikor annak ellenére, hogy a saját kis portánkon totális rend van, fontos keresőszavainkra stréber igyekezettel, akár 100%-os keresőoptimalizálást is elérünk, mindemellett ezekre az oldalainkra több tucat, megbízható backlinket is szerzünk, mégsem mi kerülünk az első helyre?
Ilyen frusztrált helyzetben mindenképp ellenőriznü
...
Tovább »