« 1 2 3 4

Linképítés ingyenA keresőoptimalizálás kapcsán törekednünk kell a weboldalunk linkeltségére, amelynek fontos szempontja, hogy minőségi, mintsem mennyiségi alapon történjen. Az alábbiakban néhány olyan fehér kalapos (white hat), megbízható és működő ingyenes linképítési technikát mutatunk be, amelyek bár ingyenesek, ám átgondolt tervezést, időt és kitartó munkát igényelnek.

1. A weboldalra mutató hivatkozások értékelése

Mielőtt belevágnánk a linkszerzési taktikák áttekintésébe, érdemes szem előtt tartanunk néhány alapvető szempontot, hogy a befektetett energia megtérüljön.

A linkek relevanciája és autoritása

A linképítés megkezdése előtt lényeges kitétel, hogy weboldalunk SEO optimalizált legyen, és készen álljon arra, hogy hírét vigyük a nagyvilágban. Ha ennek a kritériumnak eleget teszünk, akkor a honlapunk témáját is pontosabban meg tudjuk határozni. Ennek tükrében pedig releváns oldalakat kereshetünk fel linképítési céllal.

Tegyük fel, hogy ... Tovább »

Megtekintések száma: 635 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2021-09-18 | Hozzászólások (0)

SEO szempontok 2022-ben.Google több száz, több ezer, sőt több tízezer rangsorolási szempontot, tényezőt, faktort, paramétert, változót, jelet, adatot (vagy nevezhetjük bárminek) vesz figyelembe a keresőalgoritmusaiban, hogy megállapítsa a találati lista sorrendjét ... Tovább »

Megtekintések száma: 733 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2022-01-25 | Hozzászólások (0)

SEO - linképítés

A SEO jelentése

Mi az a seo? A keresőoptimalizálás, vagy SEO (angolul Search Engine Optimization) lényege, hogy egy weboldalt bizonyos szavakra, kifejezésekre az organikus találati lista elejére, optimális esetben az első helyére juttassuk. Magyarországon a keresőoptimalizálás egyet jelent a Google keresőre történő optimalizálással.

Organikus találati lista?

Amikor keresel a Google keresőben, akkor a találati lista első pár eleme fizetett hirdetés lesz. Ha ide szeretnél bekerülni, akkor neked a Google Ads rendszerben kell hirdetned. A fizetett hirdetések után viszont az organikus - nem fizetett - találatok következnek, ahova már be lehet kerülni keresőoptimalizálással.
 
A fizetett hirdetések után az organikus találati lista következik

A keresőoptimalizálás egy hosszú, véget nem érő folyamat, amivel hosszú távon, ingyenes forgalmat tudunk terelni a weboldalunkra. Ahhoz, hogy az oldalunk minél feljebb jelenjen meg a találati listában, először is technikailag kell rendben lennie. Ha ez megvan, jöhet a tartalom. Nagyon erős, releváns, a keresési igényeket kielégítő tartalomra lesz még szükség, amit m ... Tovább »
Megtekintések száma: 936 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2022-03-15 | Hozzászólások (0)

Google algoritmus frissítés A Google-frissítések jellege fokozatosan változóban van. Már egyre ritkábbak a főbb, alapvető frissítések, amelyek teljesen felforgatják a keresési eredményeket. Ehelyett egyre nehezebb megkülönböztetni a frissítéseket a „szokásos” SERP-ingadozásoktól, mivel hatásuk csökkenni látszik. Ráadásul a Google évente több ezer apróbb fejlesztést hajt végre a keresésben – és ez a szám folyamatosan növekszik. Ez egyre nehezebbé teszi a keresőoptimalizálók számára, hogy felismerjék a frissítéseket, elemezzék a hatásokat, és ennek megfelelően alakítsák át SEO stratégiájukat. Különösen azért, mert a Google kommunikációja az algoritmusfrissítésekkel kapcsolatban általában homályos és átláthatatlan. Egyre nehezebb számunkra is hasznos és informatív összefoglalót adni a változásokról (a konkrét ajánlásokkal együtt) minden alapvető frissítés után. De hogy a SEO munkánk továbbra is naprakész legyen, nem lehet lemaradnunk az új és fontos fejleményekről.

Ebben a cikkben tehát visszatekintően nézzük át az elmúlt 6 hónap legfontosabb frissítéseit. Azt is elmagyarázzuk, hogy ezek miféle trendeket tükröznek, amelyeket mindenképpen érdemes beépíteni a SEO stratégiájába. ... Tovább »

Megtekintések száma: 868 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2022-07-01 | Hozzászólások (0)

Linképítés taktika

A Google már évtizedek óta fejleszti a manipulatív linkek azonosítására szolgáló képességét, válaszul az agresszív keresőmarketingesek tevékenységére, akik folyamatosan új módszereket találnak ki linkek előállítására.

Egyszerűen fogalmazva, a keresési algoritmusok a linkeket két típusra osztják:
Normál (természetes) linkek
Természetellenes hivatkozások
A természetellenes linkek alapvetően spamek, a normál linkek pedig minden más. A Google célja az, hogy figyelmen kívül hagyja a természetellenes linkeket, csak a természetes hivatkozásokat számolja, és azokat rangsorolási célokra használja fel. A linképítés problémáját azok a régi taktikák jelentik, amelyekről a Google is tudja, hogy folyamatosan új formában térnek vissza. Amikor ez bekövetkezik, az elkerülendő spam-technikák újra szaporodnak, és a Google-nek azon kell lennie, hogy ismét leértékelje őket.

A Signals Of Link Spam szolgáltatásról
Amikor olyan jelekről beszélünk, amelyek arra utalnak, hogy egy webhely manipulatív linképítést folytat, fontos megérteni, hogy az i ... Tovább »

Megtekintések száma: 1078 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2022-09-14 | Hozzászólások (0)

1-6 7-12 13-18 19-23