A megpróbáltatás az olcso.hu oldalán alapból azzal kezdődik, hogy nem lehet fizetni bankkártyával (spórolós informatikusok). Egyedüli fizetési módként csupán az átutalás létezik. Természetesen így nem tudod azonnal aktiválni a kreditjeidet és a termékeid sem fognak rögtön megjelenni. Nem is lenne ez akkora probléma, csak 2022-ben (18 évvel az Európai Unióhoz való csatlakozásunk után) ez már lehervasztó, igazi "fogtechnikus" érzetet kelt.
Úgy vélné pedig az ügyfél, hogyha egy cég egyetemi berkekben tanyázik, mint az olcso.hu üzemeltetője a Syncnet Kft., akkor egy megbízható, precíz és lelkiismeretes vállalkozásról van szó. Nos, a szomorú valóság ennek az elképzelésnek épp az ellenkezője. Átutalod reggel a kreditek árát a Syncnet OTP számlájára (ha neked is OTP-s számlád van akkor ez perceken belül megjelenik náluk), és vársz. Az egész munkanap úgy telik, hogy b ... Tovább » |
Mivel nálunk, weboldal üzemeltetőknél a Google a Nagyfőnök, aki az elvárásait maradéktanul teljesítő "udvari munkásait" előnyös találati helyezések ígéretével teszi motiválttá, mindenképp kedvében kell járnunk. Mit tehetünk viszont mi, kiszolgáltatott és a nagy igyekezet hevében égő takarítók, amikor annak ellenére, hogy a saját kis portánkon totális rend van, fontos keresőszavainkra stréber igyekezettel, akár 100%-os keresőoptimalizálást is elérünk, mindemellett ezekre az oldalainkra több tucat, megbízható backlinket is szerzünk, mégsem mi kerülünk az első helyre? |
![]() A SEO jelentéseMi az a seo? A keresőoptimalizálás, vagy SEO (angolul Search Engine Optimization) lényege, hogy egy weboldalt bizonyos szavakra, kifejezésekre az organikus találati lista elejére, optimális esetben az első helyére juttassuk. Magyarországon a keresőoptimalizálás egyet jelent a Google keresőre történő optimalizálással.Organikus találati lista?Amikor keresel a Google keresőben, akkor a találati lista első pár eleme fizetett hirdetés lesz. Ha ide szeretnél bekerülni, akkor neked a Google Ads rendszerben kell hirdetned. A fizetett hirdetések után viszont az organikus - nem fizetett - találatok következnek, ahova már be lehet kerülni keresőoptimalizálással.A fizetett hirdetések után az organikus találati lista következik
A keresőoptimalizálás egy hosszú, véget nem érő folyamat, amivel hosszú távon, ingyenes forgalmat tudunk terelni a weboldalunkra. Ahhoz, hogy az oldalunk minél feljebb jelenjen meg a találati listában, először is technikailag kell rendben lennie. Ha ez megvan, jöhet a tartalom. Nagyon erős, releváns, a keresési igényeket kielégítő tartalomra lesz még szükség, amit m ... Tovább » |
1. A weboldalra mutató hivatkozások értékeléseMielőtt belevágnánk a linkszerzési taktikák áttekintésébe, érdemes szem előtt tartanunk néhány alapvető szempontot, hogy a befektetett energia megtérüljön. A linkek relevanciája és autoritásaA linképítés megkezdése előtt lényeges kitétel, hogy weboldalunk SEO optimalizált legyen, és készen álljon arra, hogy hírét vigyük a nagyvilágban. Ha ennek a kritériumnak eleget teszünk, akkor a honlapunk témáját is pontosabban meg tudjuk határozni. Ennek tükrében pedig releváns oldalakat kereshetünk fel linképítési céllal.
|
Ebben a bejegyzésünkben összeszedtük azokat a bevált módszereket, amelyek hatékonyan tudják segíteni a kezdő vállalkozásokat abban, hogy a keresőmarketing során a linképítés optimális és hosszú távú eredményeket biztosítson az újonnan alakult cégek számára.
Linképítési technikák, amelyek nélkülözhetetlenek a 2021-es keresőmarketing kampányokbanMiért fontos a linképítés?Érdemes ezt egy kicsit konkrétabban is körüljárni. Íme néhány nyomós érv a linképítés mellett:
|